Standardni detalji za operatere Kina početnika. svaki pojedinac koji razmišlja o vođenju bioskopa mora imati poslovnu dozvolu. da bi se organizovale javne projekcije, definitivno je potrebno ovlašćenje vlasnika građanskih sloboda na filmske naslove za region Češke Republike; iz tog razloga, vozač bioskopa treba da zaključi odgovarajuće ugovore i da izvrši projekcije isključivo od medija koji su legalno dobijeni od relevantnih cirkulacionih kompanija (sajt direktorija filmskih distributera nudi se u UFD-u, imeniku video distributera u češkim tiražnim firmama (vidi. Upis potpuno novog bioskopa-u grupi vrsta i tipova) vozač treba da se pridržava ugovornih odnosa sa distributerima, kao i opštih uslova (na UFD internet stranici), Zakona Broj 496/2012 Coll., o audiovizuelnom, kao i uredbama i propisima koji se odnose na oblast (OSA, Intergram, itd.). mnogo detaljniji detalji o radu bioskopa mogu se dostaviti na zahtjev Unije filmskih dobavljača. Unija filmskih distributera daje štampanje i isporuku rolni karata za bioskope. Računarsku softversku aplikaciju za brigu o novčanom rasporedu bioskopa nudi, na primer, spol. DISPRO, s. r. O. Prag, ARECO, s. r. O. Ostrava, Tickeware s. r. O.Prag, itd. Nakon završetka kalendarskog kvartala kako bi se zadovoljile odgovornosti iz Zakona br. 496/2012 Coll. što se tiče audiovizuelnog (povraćaj naknade iz performansi filmova, ukupni statistički podaci) ne može se projektovati sa kućnih DVD-ova!
Digitalni ljetni bioskop, Želite li probati?
Malo istraživanje prošlog ljeta bila su Kina digital summertime izgrađena na bazi E-Kina. Kao i početno iskustvo pokazalo je da su klijenti spremni da pređu na intrigantno otvoreno okruženje i da istrajno upoznaju filmske naslove. Šta pokušati ove godine s vama? Projekcije poboljšana osnovu e-Kino, to jest, procjena tehnike koje ne ispunjavaju uslov DCI za diskusiju premiere Hollywood naslova, koriste se ili samo kao dodatak za reklamiranje i marketing blok prije glavnog filma, ili za javne projekcije sa DVD-Video diskova, u najboljoj situaciji Blu-ray. Ovo su već lansirani Naslovi za kućni video klip, za koje dobavljač može dodatno plasirati prava na javna testiranja. Ipak, da se među ciljnim tržištem tiče bioskopa za film koji je već dostupan u prodavnici video klipova, ili je već objavljen u apsolutno slobodnoj prodaji? U bioskopu nema nikog ili samo minimalan broj pojedinaca. Bez obzira na to, prošlog ljeta u brojnim mjestima naše Republike gotovo je potvrđeno da je moguće privući klijente u prilično velikim ponudama i za starije i stalno popularne naslove. Ovo se dogodilo kada su u pitanju digitalni letnji bioskopi razvijeni prvenstveno na netradicionalnim fascinantnim lokacijama, gde je neponovljivo okruženje zajedničkog filmskog iskustva funkcionisalo tokom efikasnosti. U mom pisanju, ja ću graditi na svom originalnom izvještaju kreiranom za FilmPUB.cz, koji je objavljen u oktobru 2008. Ovdje smo predstavili dva primjera. S jedne strane, proizvođač automobila je koristio Ljetni sajam automobila za reklamiranje svog dizajna kamiona. Drugo je bio Gradski Bioskop, gde su tokom odmora zbog popravke bez odlaganja koristili manji elektronski projektor za izgradnju trenutne otvorene projekcije u privlačnoj atmosferi istorijskog spomenika.
Summertime Cinema
Štaviše, prethodni bioskop je bio mobilan i tokom dva praznična meseca istraživao je praktično sve regionalne gradove i Prag, gde je svake tri noći otkriven program od tri Češka filma, koji su zapravo već dugo igrali u bioskopima, a 2 od 3-a su se trenutno mogli kupiti ili iznajmiti na DVD-u u letnjoj sezoni. To su nekada bili naslovi, a takođe i Václav, kao i uprkos ovoj stvarnosti, na ovo dvoje je stiglo najviše publike. Rekord je pao tokom efikasnosti filma Václav u Liberecu, kada je praktično 2 stotine automobila i kamiona stiglo do parkinga na kojem je ležao bioskop, a ispitivanja je trebalo pomeriti nekoliko desetina metara od displeja kako bi se osiguralo da svi zainteresovani pojedinci mogu udobno parkirati. 2nd pod nazivom kino je producirao spontani ideju šefa Češki raj kino u Jičín, Michal Miškovský, koji je koristio već izgrađena faza za predstave i pozorišne efikasnost u Wallenstein lođa blizu Jičín, gdje je samo montirao projekcijsko platno i izgrađen improvizovani procjena kabina iz rješenje kombi. U dramaturgiji, on se oslanja na čak i starije Češke titule, poput Autokina Fabije. Program je uključivao Longir Live the Ghosts, Prague five, go back to the tomb and flight. Prisustvo je bilo izvanredno, što je ukupno iznosilo oko 175 gledalaca po efikasnosti. A takođe se sastoji od dečijeg filma živeli duhovi, u koji su otišli minimum roditelja sa mladima, a takođe i uglavnom mladih parova, pa čak i onih koji su ranije rođeni.
Jer do sada je najvjerovatnije pogodno za početak pripreme za sličan uređaj
Sa našim člankom dolazimo trenutno početkom februara, s obzirom da je ovaj trenutak vjerovatno savršen za početak pripreme sličnog uređaja. Bitno je prepoznati da iako alati za prognozu možda ne ispunjavaju DCI kriterije, ne možemo koristiti pristupačne projektore koji se nude u veletrgovcima računara za ljetni bioskop. Oni odgovaraju domovima, učionicama ili maloj konferencijskoj sali. Za letnje sezonsko kino sa mogućnošću od oko 2 stotine gledalaca, potreban nam je projektor sa minimalnom osvetljenošću od 5000 ANSI lumena, kao i rezolucijom od najmanje HD spremne. Takav troškovi projektora trenutno stotine hiljada kruna. Ali možemo koristiti izuzetno moćne projektore, koji se koriste u bioskopima za reklamiranje i marketing ili u kompanijama za diskusije tokom zime, i ostaju dodatni tokom letnjih praznika. Za finansiranje, možemo nakon toga pozicionirati logo dizajn firme kao reklama ispod platna. Na sličan način možemo ponuditi i potpuno moćan aparat za buku. Jednostavno se oslanja na naše organizacione sposobnosti. Ako želimo da vodimo bioskop, gde se film na displeju vidi iz parkiranih vozila, takođe ćemo zahtevati da obezbedimo FM predajnik koji prenosi buku filma na udaljenosti od nekoliko 10s metara. Gledaoci slušaju njegovu regularnost na automobilskim radijima, a de facto sa sobom nose i svoje zvučne uređaje. U ovom slučaju, potrebno je otkriti lokaciju za rad ljetne sezone bioskopa ispred vremena kako bi se osiguralo da možemo odnositi na češki telekomunikacija za dodatak programa regularnosti. Ovaj kratki članak je upravo naznačen da funkcioniše kao takve ideje, kao i otkriva iskustva 2 subjekata iz prošlog leta. Nije moguće informisati tehničke detalje ovde. Summertime kino može ili biti izgrađen, kao i upravlja stručnjak kompletan firma. To je slučaj sa Fabiom Autokinom. Ili mogu sve sami da urade, kao što su to uradili u Jicinu.