Feature Image

MEKST konferencija

22 - 24. Novembar Kongresni centar Master

Sticanje novih saznanja od renomiranih stručnjaka iz oblasti turizma, hotelijerstva i marketinga za mlade lidere, i one koji to žele da postanu, razmena iskustva, povezivanje i druženje, su osnovni motiv za pokretanje konferencije MEKST.

Šta se krije iza ovog akronima?

M(e) – međunarodna konferencija do sada je okupila više hiljada učesnika iz 15 zemalja Evrope. Ono po čemu se izdvaja od drugih konferencija je što ima za cilj da u Novom Sadu, jednom godišnje okupi mlade lidere iz oblasti turizma, hotelijerstva i marketinga.

K – konferencija, jer je ovakav vid javnih predavanja najbolji način da se veliki broj učesnika istovremeno upozna sa trendovima u oblasti
turizma, hotelijerstva i marketinga. Zahvaljujući MEKST-u mnogi studenti i mladi lideri su po prvi put imali priliku da čuju međunarodne
stručnjake i steknu znanja koja ne bi mogli da dobiju u okviru osnovnih studija.

S – studenti i mladi lideri koji su na početku sticanja poslovnih veština, spremni da uz mnoštvo novih saznanja koje im pružamo, na pravinačin implementiraju sve novine koje mogu saznati tokom konferencije.
Način komunikacije, veštine iz oblasti marketinga i PR-a, prodaja, praćenje trendova u oblasti hotelijestva, osluškivanje tržišta, samo su neke od tema kojim se uspešno bavimo već 5 punih godina.

T – turizam i hotelijerstvo, vodeća i najbrže rastuća privredna grana, na globalnom nivou vredi gotovo osam biliona (osam hiljada miliona)
dolara. Turizam se konstantno transformiše i razvija, zbog čega su konferencije kao što je MEKST najbolji način da se isprate sve promene u
ovoj oblasti i kreiraju adekvatne strategije za budućnost.

MEKST, odnosno Međunarodna konferencija studenata turizma i hotelijerstva, neprestano raste, kao i broj njenih učesnika. Ovde se
gradi svetla budućnost i stiču nova poznanstva!

Sve to MEKST čini jedinstvenim događajem u celom regionu i uliva nadu da zlatno doba turizma ovog dela Evrope tek dolazi!

MEKST konferencija će se održati od 22 do 24.11.2019. godine u Novom Sadu. Očekuje se dolazak preko 1200 učesnika. Konferencija se sastoji od tri teme:

1. Novi trendovi u hotelijerstvu
2. Primena digitalnog marketinga u turizmu
3. MICE turizam