Upoznaj Novi Sad kroz energiju i šarene simbole

25 Feb/2019 Objavljeno u Blog

Kada uđete u Halu 4 Beogradskog sajma, tačno spram ulaza pogled vas je vukao na prostran štand Turističke organizacije Novog Sada koji je i ove godine bio presvučen bojama Omladinske prestonice Evrope Novi Sad 2019.

Dok su jedni igrali igre na VR-u i kroz njega se upoznali sa Novim Sadom i OPENS-ovim simbolima, drugi su slali pisma iz Omladinske prestonice i raspitivali se o aktivnostima. Ideja je jednostavna – upoznati mlade iz čitave Srbije sa Novim Sadom i titulom Omladinske pestonice Evrope.

„ OPENS ne promoviše samo svoje programe, nego i programe svojih partnerskih ogranizacija kojih ima preko 42. Naš štand je poseban po energiji koju volonteri predstavljaju jer su i oni sami deo našeg tima. Štand je sveden, prepun je boja  i detalja koje nosimo,“ objašnjava asistentkinja koordinatorke omladinskih aktivnosti Jelena Karać.

Samo putovanje i upoznavanje sa Novim Sadom, nije metafora. OPENS se pobrinuo da se posetioci bar na tren zamisle u Novom Sadu kroz igrice virtuelne realnosti i na tom putu prepoznaju zaštitne znake OPENS-a.

„Dopada mi se savremena tehnologija jer pomoću nje i mladi i stari mogu da nauče nešto o Novom Sadu. Imali smo nastup, ovde na Sajmu, pa smo zapazili OPENS-ov štand i odmah smo došli. Ne znam šta je OPENS, ali sam se zainteresovao i voleo bih da posetim Novi Sad, što pre,“ kaže jedan od posetilaca.

„Čuo sam za OPENS i došao sam da se raspitam o programima i aktivnostima, jer je takođe i moje društvo zainteresovano za saradnju. Voleo bih da dođem u Novi Sad, pa čak i da živim tamo, jer sam čuo da će tokom cele godine biti mnogo zanimljivih događaja,“ objašnjava sledeći posetilac.

Direktor TONS-a, Branislav Knežević je najavio i početak realizacije programa razgledanja Novog Sada sa Dunava, što će biti novina od ove godine u turističkoj ponudi Novog Sada.

“Ne samo to, prošlu godinu završili sa rekordnim brojem ostvarenih noćenja domaćih i stranih turista, a sada predstavljamo i novi primerak brošure pod nazivom „Novi Sad za početnike“ kojim se promoviše turistička ponuda grada i okoline. Brošura je rađena na potpuno nov način vrlo atraktivno i verno oslikava potencijale grada, a upotpunjen je novim tekstovima, ilustracijama, mapom. Brošura je urađena na srpskom i na engleskom jeziku,” objašnjava Knežević.

Koordinator Omladinske prestonice Evrope Novi Sad 2019, Vukašin Grozdanović najavio je brojne programe za mlade, kao i konferencije, skupove koji će okupljati mlade iz celog sveta, sa ciljem umrežavanja, ali i pozicioniranja Novog Sada kao regionalnog centra mladih.

„Samo tokom prošle godine više od 80.00 mladih ljudi iz čitave Evrope učestvovalo je na našim programima. Ove godine cilj nam je da dođemo do brojke od pola miliona mladih koji će proći kroz Novi Sad. Želimo da pokažemo da kada se sistemski, planski i kontinuirano radi sa mladima, na svakom polju, pa kada se kreiraju programi namenjeni prvenstveno mladima, kao što je primera radi OPENS Youth Fair, rezultati, a time i veći broj mladih, itekako dolaze,“ istakao je Grozdanović.

Štand Turističke organizacije Novog Sada je u tih nekoliko dana bio interesantno mesto, na kom su se susreli veliki broj novinara, predstavnika turističkih agencija, naših saradnika i prijatelja koji su na vrlo moderno opremljenom štandu dogovorali nove projekte za tekuću godinu, i usput uživali u promociji koju su OPENS i TONS pripremili za svoje posetioce.

Tagovi: eyc2019, mojopeNS, opens2019, Sajam turizma Beograd